Vi fortsatte vårt plåtningsrace här på landet i veckan. Frida hade kommit med rekvisitan till dagen efter. Denna användes inte. Känner dock att jag skulle passa i rosa hår? Denna tele däremot. Den fick jobba. Vi grejade och fixade och trixade. Jag lagade mat. Andra täckte solen med sin skjorta. Vissa tassade runt i köket. Och andra satt och gömde sig på terassen. Sen dukade vi ut och jag blev mycket glad av detta salladsträd. Team <3 Tur att vi kunde äta upp allt gott när vi var klara. Sen spelade vi Hitster och gick och la oss rätt tidigt. Vi var ju inte klara. Det var bara att köra på igen. Och när vi var klara för dagen tog vi ett välbehövligt dopp innan vi drog hem till stan igen. Snart semester va.