Idag sticker vi ner till värmeböljan i södra Europa. Barnens första utlandsresa och över 35 grader varmt. Jag är inte ett jättefan av värme, tycker 25 grader är strålande och behöver inte ha det varmare än så. Vi har hyrt ett hus tillsammans med våra australienska vänner som är i Europa ett par veckor i sommar. Sist vi sågs var Donna 6 månader och nu har dom en snart treårig son. Det blir mysigt att få umgås en vecka. Laga mat, dricka goda viner, bada med barnen. Har inte kunnat se framåt mer än någon dag, ett par timmar sista tiden. Kanske har det varit bra för mig som varit i någon form av kris. En bra kris kan man ha det? Kul kris! Fick ett väldoftande bud som jag blev glad av förra veckan. Även blivit tokig i denna som jag lägger över kinderna så ser det ut som jag precis varit lite i solen. Annars hänger jag runt i mina långa shorts och en stor skjorta. Älskar Arkets skjortor.